090615

Shit, vilken seg uppdatering det blir här nu på sommarlovet.
Jag har fortfarande inte fattat att jag har sommarlov, fastän jag haft det i en vecka snart.
Vädret kanske kan vara snällt att hjälpa mig på traven?

Har varit hemma och myst hos Robert sedan i lördags, och skulle egentligen vara kvar där tills imorgon eller på onsdag men jag fick ett sms imorse av min mamma som tvingade hem mig till Alonzo.
Men han verkar inte lida speciellt mycket, han ligger på övervåningen och sover och skulle inte märka om jag inte var här typ.

I förrgår åkte jag och min käre far till barkarby.
Jag fick en Acer aspire one, en svart, och pappa köpte sig en likadan blå.
I love it <3
Då kan jag ju typ sitta på pendeltåget och plugga/blogga/surfa om jag har tråkigt!

Nu ska jag typ duscha, sedan ska jag kolla på några nya avsnitt av Law and order - SVU och sedan kommer Jojo och Pernilla hit. Trevlans!

- Josie

Kommentarer
Postat av: Amanda

som sagt en "like" knapp vore nåt ;)

2009-06-15 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0