Aja, godnatt!

Om det är någon som har en lösning på mitt bildproblem, snälla säg något!
När jag laddar upp en bild så trycker jag på "bläddra" sedan trycker jag fram den filen jag vill ladda upp.
Och ja, det är ett tillåtet format och nej, bilderna är inte för stora.
När jag sedan har bestämt om dem ska vara i fullstorlek eller miniatyr så trycker jag på "ladda upp" men då står det (där filnamnet typ "bild22" stod innan) att ingen fil valts!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med kolsyrat vatten och boken new moon.
Först ska jag ioförsig packa och så.
Sedan ska jag tycka synd om mig själv, för jag tror jag har fått en infektion i ögat eller något.
Det sticker och gör ont, buhu.

- Josie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0