hemma i civilisationen

Ja, nu är jag hemma från pojkens landställe!
Och ja, jag kallar Bålsta civilisation just nu, för jag har varit ute i pyttenuttiga lilla myspysiga edeby.
Jag kan väl också skriva att jag faktiskt inte kom hem nu, kom hem till Bålsta typ halv åtta idag men har inte tagit mig orken att skriva någonting här ännu.
Robert passade på att åka hem till Solna idag också, så jag fick mysigt sällskap på bussen hem vilket var väldigt nice.
Så sjukt tråkigt att åka hem själv ju.
Dock valde jag att åka hem till Bålsta idag eftersom jag ska upp tidigt imorgon och passa vovven och för att jag ville träffa Lina!

Har varit både med Lina och Jojo idag.
Jojo kom upp till pendeltåget och mötte mig, och Lina hade med sig sin hund Chippen och stod och väntade utanför mig.
Hela idén med att hon hade hunden med sig var att våra små pojkar skulle få leka med varandra, men Alonzo var inte hemma när vi kom hem.
Svikarn liksom!
Izabelle var ute med honom hos en kompis uppe i Hagviken i Bålsta och det ligger typ en timma härifrån så.
Vi satt typ och tog det lugnt och snackade allmänt mycket skit och skrattade väldigt mycket åt Chippen för att han typ har ad/hd. Men han är väldigt söt ändå!
Lina drog hem typ vid halv tio, då gick jag och Jojo till centrum och jag vart bjuden på cola och kladdkaka, woho!
Vi drog hem till mig och kollade på Hannibal, the rising eller vad den nu heter.
Jag vet inte om den var bra, för jag ritade under tiden typ.

Och nu sitter man här då?

Ska till Dalarna i helgen för min kusin Christopher fyller 25 eller 26.
Tjejen med koll liksom...NOT!
Då ska Lina följa med, askul!
Och jag fick reda på för några timmar sedan att det är Ludvika-festen där då, så vi kommer nog ha riktigt roligt under vår vistelse där.

Nu ska jag rita lite mer och typ försöka sova...

- Josie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0