Hmm..

Klockan är tio över fyra och jag har inte somnat ännu.
FAILFAILFAIL.
Har suttit uppe och målat lite fler tavelramar + kollar på law and order svu.
Och Jojo gick inte hemifrån mig förrän typ två dessutom...
Undra hur länge jag kommer sova imorgon?
(skrev jag medans jag samtidigt kom på att : mamma börjar jobba 0700 imorgon, och då är det jag som ska ta hand om hunden! KUL!)

Jag skulle ju åkt till Robert imorgon, men det får bli på fredag...
Sedan vet jag inte hur länge det blir att jag stannar där ute.
Pappa vill att jag ska följa med honom och kolla på nya delar till båten på söndag och åka till kolmården.
Men liksom, kolmården?!
Jag var inte ens där som barn någon gång, det är väl typ en djurpark?
Det enda jag skulle kunna tycka vara roligt skulle väl vara att ta kort på alla djur, men jag har ju inget zoomobjektiv så jag antar att det skiter sig totalt.
Men jag vet inte vad jag ska göra alls faktiskt.

Träffade Lina en stund till idag då, men hon drog hem typ vid nio för hon skulle tydligen upp tidigt imorgon för att följa med sin kära mor till jobbet.
Jag hade tänkt att träna imorgon så jag ska smsa henne imorgon och fråga när hon ska åka hem för då kan vi kanske ta samma pendel.
Vore riktigt nice, hatar verkligen att åka pendeltåg själv.

BTW, blogg.se har varit helstört idag.
För det första skrev jag ett inlägg klockan ett idag som inte publicerades eller sparades.
Och för det andra har jag försökt att ladda upp bilder till det förra inlägget men det går liksom inte.
Blogg.se liksom bara vägrar idag verkar det som, med tanke på att flera andra också verkar ha problem med...ALLT!

Men nu tror jag att jag ska sova lite..

- Josie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0