Me is so happy

Sitter hemma hos mig igen nu!
Fick panikåka hem hit idag igen, pga att mina småsyskon inte kan planera...
Så jag fick strunta i att träna och åka direkt hem, men det var kanske bra för jag börjar känna av träningsvärken i hela kroppen nu. Körde ju ett rejält pass senast.

Lina mötte mig hemma hos mig direkt när jag kom hem, trevligt liksom!
Vi har suttit och snackat bajs typ hela dagen, som vanligt, haha.
Vi gick ut med Alonzo och tog tillfället i akt att gå förbi centrum och köpa cola.
Jag och Lina utan cola funkar ju inte!

Fick också höra att Amanda har blivit faster åt en liten flicka idag, grattis!
Såg bild på bebisen också, och jag trodde inte att det var en bild på den riktiga bebisen, för den var så söt! 
Och ja, jag brukar inte tycka att bebisar är så söta i vanliga fall, men ååh, så söt som sagt!

En annan glad nyhet är att Jimmy Choo är nästa gästdesigner för H&M!
Snacka om BÄSTA gästdesignern någonsin?
Kollektionen kommer finnas i 200 affärer (i hela världen!) och släpps den 14 november.

- Josie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0