Myspys!

Imorse gick jag upp en timma tidigare än vad jag planerat.
Mamma kom in och väckte mig för att inte Alonzo skulle behöva vara ensam hemma, så gick upp klockan åtta.
Vid nio hade alla andra gått upp, så jag tog tjugo i tio pendeln mot sumpan.
Där tränade jag i två och en halv timma + solade solarium i tio minuter.
Efter det så åkte jag hem till Robert och tog ett långt och mysigt bad, och spelade massor av Sims 3 så klart!
Haha, jag har ju umgåtts med Robert också som jag hoppas att ni förstår.
Så nu ligger jag nedbäddad i sängen och kollar på my number one favourite show, criminal minds!


Jag just nu, osminkad och skit!

Imorgon ska Robert åka till Väddö igen för han jobbar på torsdag morgon.
Så han ska släppa av mig i sumpan så att jag ska kunna träna ett pass till åtminstone, har ju satt upp som mål att köra tre gånger i veckan men har hittils bara hunnit med två gånger i veckan...
Men har å andra sidan bara haft kortet i ca tre veckor, och det är ju ett årskort så jag har tid på mig att uppnå mitt mål.
Speciellt nu på lovet då man får mycket dötid över.
Fast det är lite jobbigt eftersom det närmsta gymmet liksom ligger i sundbyberg, så det tar ju minst 50 minuter att ta sig dit (promenad hemifrån + pendeltåg + promenad till gymmet). 
Men det är skönt med tanke på att jag får skuldkänslor varje gång jag åker förbi där med bussen när jag är på väg hem från Robert, haha.

Färgade ju mitt hår igår, och det vart ingen skillnad.
Eller, jag vet faktiskt inte. 
Mitt hår är helkonstigt, för i vissa ljus är det skitsnyggt men i andra ljus ser det heeelt misslyckat ut.
JAG LEVER I EN TUFF VÄRLD MÄNNISKOR!

Nu måste jag fokusera, för nu börjar criminal minds igen!

- Josie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0