Somnade om..

Jag och Robert bestämde oss för att vi inte skulle ses idag så tidigt och att jag inte ska sova där heller.
Istället ska han plocka up mig på sundbybergs station tjugo i åtta, så ska han bjuda mig på bio!
Kommer bli jättekul, var väldigt längesedan jag var på bio faktiskt.
Vi hade tänkt att se baksmällan, eftersom vi båda är riktiga suckers för komedier.

Jag ska kanske träffa Lina en stund idag också, gå ut och gå med hundarna antar jag.
Sedan ska jag till skoaffären i Bålsta med mamma, för mina skor är typ två tygtrasor nu mera.
Hoppas dock på att tvinga in mamma på Go west, för där finns en väst jag vill ha...
Och in på Highlight, för där finns en friis & co väska jag vill ha, som dessutom är på rea!
Men om jag känner min mamma rätt blir det ingen väska, hon tycker att man ska nöja sig med en väska typ.
Jag har kanske 20 väskor?

Mitt öga känns faktiskt lite bättre nu, men det kan bero på att jag inte ansträngt det eftersom jag precis vaknade.
Det sticker lite och rinner typ, aj aj aj...

- Josie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0