SOOL!

Fy fan vilket nice väder det är idag alltså, så sjukt nice!

Smsade Lina det första jag gjorde när jag vaknade klockan elva, och halv tolv träffades vi på en stor gräsmatta som typ finns mellan mitt hus och hennes hus. (Typ två minuter från mig och två minuter från henne, hehe, vi bor så långt ifrån varandra!)
Vi fixade en stor filt, lite frukt och kolsyrat vatten + rökt oxlunga till vovvarna som vi hade med oss.
Sedan satt vi typ där och bara hade det allmänt bra i solen, fast man svettades ju som en liten gris måste jag erkänna!

Har fixat allt för Lina's och min vistelse i Dalarna till helgen också.
På fredag eftermiddag/kväll åker vi dit, och då ska vi sova hemma hos min kära barndomsvän Sofia.
Eller, i hennes pojkväns lägenhet på soffan, men vi klagar inte så länge vi får tak över huvudet!
Sedan på lördagen ska vi fira min kusin som fyller år och senare på kvällen åka till Kenneth och Åsa där vi ska sova lördag till söndag.
Sedan drar vi väl ut i Ludvika och kollar läget, det är ju trots allt Ludvika festen liksom.
Och vi åker väl hem på söndag då, antagligen.
Låter som en riktigt nice helg.

Nu är väl planen att jag ska packa iordning min väska.
Ska och träna i en timma eller två och sedan sola solarium.
Och sedan bär det av hem till Robert, och jag kommer hem till Bålsta igen antingen imorgon eller på torsdag!

- Josie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0