TRÖTT!

Sitter i skolan och ska göra mitt radioprogram.
Några ettor sitter i "studion" och spelar in det nu, så jag har inte något att göra direkt...
Sedan ska jag göra mitt matte a prov + någon matte b uppgift, som jag kanske får ta hem och göra.
Skulle vara sjukt skönt!

Jessica och Izabelle har skolavslutning idag också, skönt för dom att sluta åttan.
Då ligger vi på samma, bara ett år kvar!

Ikväll ska jag typ träffa Jojo och gå och kolla på niornas bal.
Sedan ska jag hem och grilla med familjen, marinerad ytterfilé... MMMM...
Jag hade väl tänkt att städa, men om jag känner mig själv rätt lär det ju inte bli av.

Imorgon ska jag träna och sedan åka hem till Robert.

Förresten!!! Robert installerade sims 3 åt mig igår, och jag kunde inte slita mig! SÅ KUL!
Jag känner att mitt simsberoende kommer tillbaka, haha!

Men nu ska jag gå och prata med min invalida mattelärare!

- Josie

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, alltså säger desamma och sims! krall har också det så nu vet jag vad jag ska göra alla bajsregnigadagar på sommarlovet :D <3

2009-06-13 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0