Wuuhuuu!

Nu testar jag min mini-pc för första gången "på riktigt"!
Innan har jag bara testat så den funkar liksom.
Men nu sitter jag här.
Lite jobbigt att skriva på de små knapparna med mina naglar, men det är väl en vanesak I guess.

Sitter och färgar håret med Schwarzkopf Natural & Easy, färgen champagne.
Hoppas på att få det fina resultat som jag vill ha, men sådan tur har man väl inte.


Typ sådan färg jag vill ha...


Haha, så här het är jag nu!

Tycker det är lite synd att jag inte skulle passa bra i rakat hår.
Inte för att jag funderar på att raka av mig det, men det kan ju komma en tid i livet då man inte har något val.
Hm, hatar vackra människor som t.o.m klär i rakat, eller det är klart att jag inte hatar dem!
Jag är bara riktigt jävla avundsjuk!

Nu var det väl tänkt att jag skulle gå och lägga mig snart...
Färgen ska tvättas ur om typ en kvart.
Ska läsa lite Amelia som mamma fick hem idag, lite trevligt tidsfördriv, även om tidningen typ är för kvinnor 30+.

Imorgon ska jag upp klockan nio för att ta tio över tio pendeln in till sundbyberg.
Ska träna och förhoppningsvis sola lite, och sedan dra hem till Robert och sova där tills på onsdag.
Han åker iväg till Väddö och jobbar på torsdag nämligen.
Ioförsig så ska jag också ut till Väddö fredag-lördag, men det är ju mysigt att träffas så mycket som möjligt liksom.

Nej, nu ska jag korva ner mig i sängen och läsa lite tidning!

- Josie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0